Unifaun-yhteistyö automatisoi kuljetutusten arkirutineja

SprintIT on solminut yhteistyösopimuken Pohjoismaiden johtavan kuljetusjärjestelmäratkaisujen toimittajan, Unifaunin kanssa. Kehitetyt integraatiot Odoo-järjestelmään tuovat nopeutta ja suvuutta jokapäiväiseen työhön automatisoimalla arjen rutiineja.

Unifaun toimittaa yrityksille toimittajasta riippumattoman kokonaisnäkymän tilattuihin kuljetuksiin ja auttaa hallinnoimaan koko logistiikkaketjua yhdestä lähteestä. Nyt Unifaunin järjestelmien edut ovat saatavilla suoraan Odoosta: Uusi yhteistyö mahdollistaa SprintIT:n asiakkaille aikaisempaa laajemman palveluvalikoiman kuljetusten tilaamiseen ja seurannan suoraan Odoo-toiminnanohjausjärjestelmästä. 

"Helpotamme kuljetusten hallintaa automatisoimalla arjen rutiineja. Näin tavarat saapuvat ajoissa ja hyvässä kunnossa asiakkaille."

- SprintIT:n myynnistä vastaava Partner Petri Heino.

Ei enää turhia kirjautumisia

Lähetyksen etenemistä on nyt mahdollista seurata kirjautumatta erikseen Unifaun Online -portaaliin. Myös vaarallisten aineiden kuljettamiseen tarvittavat asiakirjat on tulostettavissa suoraan järjestelmästä.  Kuljetusten hallinta on näin aikaisempaa nopeampaa.

"Meillä on ilo toivottaa SprintIT yhteistyökumppaniksi laadukkaiden kuljetushallintapalveluiden toimittajaksi." 

- Partner Manager Linda Wessman Unifaunilta.

Unifaun on Pohjois-Euroopan johtava kuljetushallintajärjestelmien toimittaja, jonka palveluita käyttää 100 000 yritystä arviolta 200 miljoonaan lähetykseen vuosittain. 20-vuotta Pohjoismaisilla markkinoilla toiminut Unifaun on luotettava logistiikan sähköistämisen ja automatisoinnin kumppani, joka palvelee tavarantoimittajia, kuljetusliikkeitä ja tavaran vastaanottajia.

Devoca ja SprintIT yhdessä varastossa

Sprintit ja Devoca ovat integroineet palveluita yhteensopiviksi siten, että Odoo-pohjainen ERP-järjestelmä toimii Devocan tarjoaman palvelun kanssa. Yhteistyön avulla pyritään tarjoamaan uudenlaista, ajallisesti ja kustannuksiltaan tehokasta palvelua tukkumyynnin ja vähittäiskaupan toimialolle. Devocan keräilypalvelun avulla varastoissa tehtävä työ nopeutuu. Kuten teknologian kehittyessä myös mielekkään työn määrä kasvaa. Suurin etu on ajansäästö, joka näkyy suoraan kustannuksissa.


Sprint and Devoca have integrated their services. The result is that the Odoo-based ERP system works with Devoca's service. Co-operation aims to provide a new, time saving and cost-effective service for the companies at wholesale and retail business industry. Devocan's pick-up service makes work in warehouses faster. As technology advances, the amount of meaningful work is also increasing. The biggest advantage is time saving, which is reflected directly into costs.

Devoca is a Finnish company offering a multi-channel collection system. Multichannel means that work can be done by talking, scanning, or typing. Smartphone is a sufficient device and it works on either gsm data or wi-fi connection. The goal is to release hands and eyes in the storage compartment to make the job faster and more meaningful. The service is cost-effective, fast and easy to use.

 

Yrityksemme on tuore tekijä markkinoilla, joissa automaatiota voidaan käyttää entistä tehokkaammin. Nykyisiin asiakasreferensseihimme kuuluu useita esimerkiksi sähköalan yrityksiä, joiden valikoimissa on paljon erilaisia tarvikkeita, kuten Satmatic, Etelän Sähköpalvelu, Tampereen automaatiosähkö sekä Pearte. Devoca tarjoaa: Talk’nPick on palvelu varastojen keräilyyn, hyllytykseen ja inventointiin kehitetty monikanavainen ratkaisu. Järjestelmä tehostaa sisälogistiikan työvai is a multi-channel solution for inventory picking, shelving and inventory processing. The system enhances the workflow of the inner logistics process, saving up to 30 percent of the working time. At the same time, the amount of fails has decreased by 80 percent. 80 prosenttia. Talk’nLabel is a cable and wire labeling system for speech recognition and a portable printer. This system saves up to 40 percent of the time spent on subscriptions.

Lue lisää