Asiakastyytyväisyys

Kehittämisen taustalla teidän palautteenne

Sprintitin ensimmäinen asiakastyytyväisyyskysely tehtiin lokakuussa 2017. Vastausprosentti nousi yli 40:n. Saimme paljon arvokasta tietoa kehittämisen tueksi. Käsittelemme tuloksia koko henkilöstömme kanssa kuluvan kuukauden aikana.
Haluamme edelleen parantaa yhteistyön sujuvuutta ja sitä, että tavoitatte oikean henkilön saaden vastauksen teitä askarruttaviin kysymyksiin. Olemme rekrytoineet asiakaspalveluumme lisähenkilöstöä ja toivomme, että nämä ja kaikki muut toimenpiteet näkyvät palvelun sujuvoitumisena. Lisäksi panostamme jatkuvasti omien työmenetelmien kehittämiseen, kuten projektien johtamiseen ketterin menetelmin. Tiimiorganisaatiomme on organisoitu asiakaskeskeisesti projektien ympärille.
Käytettävyys ja asiantuntemus ovat hyvällä tasolla.
Teknologiamme tähtäävät erinomaiseen käytettävyyteen. 80 prosenttia vastanneista olikin sitä mieltä, että ohjelmistoja on helppo tai jopa hyvin helppo käyttää. Asiantuntijamme saavat myös paljon kiitosta: oli mukava kuulla, että ammattitaitoomme voi luottaa.
Arvonnassa kylpyläviikonlopun voittivat Arto Leskinen, Tekniikan Akateemisten TEK ry. ja Lasse Björk All Right Europe Oy. Olemme ilmoittaneet voittajille henkilökohtaisesti.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja, partner Petri Heino

petri.heino@sprintit.fi

+358 050 5378602