SprintIT materiaalit
Valmistunut
Plugit sai SprintIT:stä vahvan sparrauskumppanin
1224 Katselukerrat •Odoo tukee kasvua. Case Tamturbo
1596 Katselukerrat •Spinversen kokemuksia Odoosta ja SprintIT:stä
2241 Katselukerrat •Asiantuntijorganisaatio Spinverse paransi kilpailukykyään Odoon avulla
1580 Katselukerrat •Odoon avulla sujuvasti osaksi kansainvälistä ympäristöä
1205 Katselukerrat •ERP alle budjetin
1576 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
1078 Katselukerrat •PODCAST: Miten vertailla taloushallinnon järjestelmiä yrityksen käyttöön?
4561 Katselukerrat •PODCAST: Mitä talousjohtaja hyötyy yhden järjestelmän taktiikasta?
3897 Katselukerrat •Odoo verkkolaskun lähetys ja vastaanotto.
3738 Katselukerrat •PODCAST: Onko tilitoimistollasi valmiudet tuottaa aitoa lisäarvoa yrityksellesi?
3546 Katselukerrat •PODCAST: Säästä 80% työaikaa. Miten liikkeelle talouden automatisaatiossa?
2735 Katselukerrat •Spinversen kokemuksia Odoosta ja SprintIT:stä
2241 Katselukerrat •Odoo ilmiö - COSS BisnesAamun tallenne Petri Heinon esityksestä 28.8.2019
1834 Katselukerrat •PODCAST: Tiedolla johtaminen asiantuntijaorganisaatiossa. Parhaat vinkit raportointiin.
1686 Katselukerrat •Odoo tukee kasvua. Case Tamturbo
1596 Katselukerrat •PODCAST: Sujuva yhteistyö tilitoimiston ja ohjelmistotoimittajan kanssa uuden ERPin käyttöönotossa.
1596 Katselukerrat •Asiantuntijorganisaatio Spinverse paransi kilpailukykyään Odoon avulla
1580 Katselukerrat •ERP alle budjetin
1576 Katselukerrat •Plugit sai SprintIT:stä vahvan sparrauskumppanin
1224 Katselukerrat •Odoo 15 Spreadsheets-raporteissa luvut aina ajan tasalla
1221 Katselukerrat •Odoon avulla sujuvasti osaksi kansainvälistä ympäristöä
1205 Katselukerrat •Odoo 15 ja OSS-järjestelmä
1137 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
1078 Katselukerrat •PODCAST: Miten valjastan datan yrityksen kasvun tueksi?
1043 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
Spraytec käyttää Odoota toiminnanohjaukseensa. Kun tietyt rutiinitehtävät hoituvat suoraan Odoon kautta, voi henkilökunta keskittyä omaan ydinosaamisensa.
"Asiakaspalvelu ja asiakastyytyväisyys ovat meille elintärkeitä asioita. Odoon kanssa olemme pystyneet parantamaan asiakaspalveluamme huomattavasti. Asiakkaamme pääsevät kirjautumaan suoraan tietokantaamme, tekemään tilauksia ja seuraamaan niiden etenemistä. Alallemme on tyypillistä, että erilaisia tarvikkeita ja tuotenimikkeitä on tuhansia. Se, että sinulla on tietokanta tukenasi, helpottaa huomattavasti tarvikkeen tilaamista", kertoo Petrik Eklund.
Kommentointi ei ole mahdollista tällä kurssilla.
Jaa sisältö
Jaa linkki
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa sähköpostilla
Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän Video sähkopostilla.