SprintIT materiaalit
Valmistunut
Plugit sai SprintIT:stä vahvan sparrauskumppanin
947 Katselukerrat •Odoo tukee kasvua. Case Tamturbo
1269 Katselukerrat •Spinversen kokemuksia Odoosta ja SprintIT:stä
2066 Katselukerrat •Asiantuntijorganisaatio Spinverse paransi kilpailukykyään Odoon avulla
1418 Katselukerrat •Odoon avulla sujuvasti osaksi kansainvälistä ympäristöä
996 Katselukerrat •ERP alle budjetin
1207 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
907 Katselukerrat •PODCAST: Miten vertailla taloushallinnon järjestelmiä yrityksen käyttöön?
4376 Katselukerrat •PODCAST: Onko tilitoimistollasi valmiudet tuottaa aitoa lisäarvoa yrityksellesi?
3290 Katselukerrat •PODCAST: Säästä 80% työaikaa. Miten liikkeelle talouden automatisaatiossa?
2611 Katselukerrat •Spinversen kokemuksia Odoosta ja SprintIT:stä
2066 Katselukerrat •Odoo verkkolaskun lähetys ja vastaanotto.
1809 Katselukerrat •Odoo ilmiö - COSS BisnesAamun tallenne Petri Heinon esityksestä 28.8.2019
1632 Katselukerrat •Asiantuntijorganisaatio Spinverse paransi kilpailukykyään Odoon avulla
1418 Katselukerrat •PODCAST: Tiedolla johtaminen asiantuntijaorganisaatiossa. Parhaat vinkit raportointiin.
1391 Katselukerrat •PODCAST: Sujuva yhteistyö tilitoimiston ja ohjelmistotoimittajan kanssa uuden ERPin käyttöönotossa.
1297 Katselukerrat •Odoo tukee kasvua. Case Tamturbo
1269 Katselukerrat •ERP alle budjetin
1207 Katselukerrat •Odoon avulla sujuvasti osaksi kansainvälistä ympäristöä
996 Katselukerrat •Plugit sai SprintIT:stä vahvan sparrauskumppanin
947 Katselukerrat •Odoo 15 Spreadsheets-raporteissa luvut aina ajan tasalla
942 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
907 Katselukerrat •PODCAST: Miten valjastan datan yrityksen kasvun tueksi?
874 Katselukerrat •PODCAST: Mitä talousjohtaja hyötyy yhden järjestelmän taktiikasta?
857 Katselukerrat •Odoo 15 ja OSS-järjestelmä
851 Katselukerrat •Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tukee Spraytecin kasvua
Spraytec käyttää Odoota toiminnanohjaukseensa. Kun tietyt rutiinitehtävät hoituvat suoraan Odoon kautta, voi henkilökunta keskittyä omaan ydinosaamisensa.
"Asiakaspalvelu ja asiakastyytyväisyys ovat meille elintärkeitä asioita. Odoon kanssa olemme pystyneet parantamaan asiakaspalveluamme huomattavasti. Asiakkaamme pääsevät kirjautumaan suoraan tietokantaamme, tekemään tilauksia ja seuraamaan niiden etenemistä. Alallemme on tyypillistä, että erilaisia tarvikkeita ja tuotenimikkeitä on tuhansia. Se, että sinulla on tietokanta tukenasi, helpottaa huomattavasti tarvikkeen tilaamista", kertoo Petrik Eklund.
Kommentointi ei ole mahdollista tällä kurssilla.
Jaa sisältö
Jaa linkki
Jaa sosiaalisessa mediassa
Jaa sähköpostilla
Ole hyvä kirjaudu jakaaksesi tämän Video sähkopostilla.