Kassapäätejärjestelmä, verkkokauppa ja toiminnanohjausjärjestelmä samassa paketissa


Ota yhteyttä, niin kerromme, miten voit tehostaa myyntiäsi.

Pyydä tarjous

Toiminnanohjausjärjestelmä helpottaa hyvän asiakaskokemuksen rakentamista vähittäiskaupassa


Hyvän asiakaskokemuksen luominen kivijalkaliikkeessä tai verkkokaupassa on vähittäiskauppiaalle vähintään yhtä tärkeää kuin 
kassapäätejärjestelmien  kytkeminen varastonhallintaan tai myymälämateriaalien helppo tulostaminen. Nykyaikaisella toiminnanohjausjärjestelmällä johdat kaikkia vähittäiskauppasi toimintoja yhdellä järjestelmällä reaaliaikaisesti.


Kassapääte integroituna varastoon ja tuotehallintaan


Loistava asiakaskokemus on vähittäiskauppiaan paras kilpailuetu. Asiakaskokemusta voit parantaa julkaisemalla tuotevalikoimasi netissä selailtavaksi tai tarjoamalla mahdollisuuden tarkistaa tuotteen saatavuus eri myymälöissä.

Kun ostopäätös syntyy, on tuotetta löydyttävä joko kivijalkaliikkeeestä tai verkkokaupasta. Sitä varten tarvitset reaaliaikaisen varastonhallinnan, joka huolehtii siitä, että tuotteita on aina hyllyssä. Järjestelmä hoitaa tuotetäydennykset myymälöihin ja varastoihin toteutuneen myynnin perusteella joko automaattisesti tai myymälän/verkkokaupan hoitajan ohjauksella. Tarvittaessa myyntiä voi tehostaa kampanjahinnoittelulla.

Asiakasrekisterissä hallinnoit kanta-asiakastietoja. Rakennat joustavasti erilaisia kanta-asiakasohjelmia ja lähetät asiakkaalle yksilöityjä suoramarkkinointiviestejä.

Odoo-toiminnanohjausjärjestelmässä hallitset kaiken vähittäiskaupalle olennaisen tiedon yhdessä järjestelmässä: kassamyyntiä, tuotehallintaa, verkkokauppaa, asiakasrekisteriä, varastoja ja markkinoinnin työkaluja. 

Jo yli 20 vähittäiskaupan asiakastamme on kehittänyt asiakaskokemusta ja liiketoimintaansa tehokkaalla toiminnanohjauksella. Tutustu vähittäiskaupan referensseihimme.

ELINTARVIKEALAN VÄHITTÄISKAUPAN VARASTOT JA OSTOTOIMINTA KONTROLLIIN ODOON AVULLA

- Asiakascase

Verkossa toimivalla elintarvikealan vähittäiskauppiaalla oli tarve kontrolloida kasvavan liiketoimintansa haasteita tehokkaammin. Silloisessa tilanteessa aika kului tuplatietojen ylläpidossa, ostotilausten käsittelyssä käsityönä ja laskujen lähettämisenä ylityötunneilla. Liiketoiminnan kehittämiseen ei juuri jäänyt aikaa. 

Pikaisen kuntotestin ja tarvittavien prosessien analysoinnin jälkeen aloitimme yhteistyön asiakkaan kanssa. He ihastuivat ensimmäisenä Odoon käyttäjäystävällisyyteen ja tuhansiin valmiisiin lisämoduuleihin, joita voi ottaa käyttöön tarpeen mukaan.

Odoo-toiminnanohjausratkaisulla asiakas tehosti ostotoimintaa, tuhansien tuotteiden ja asiakkaiden perustietojen hallintaa sekä useissa toimipisteissä sijaitsevien varastojen seurattavuutta.

Elintarvikkeiden eräpäiväseuranta parantui ottamalla käyttöön "parasta ennen" -päivien seurannan tavaran vastaanotossa. Lisäksi keräilyprosessi tehostui, kun otettiin käyttöön tuotteiden hyllypaikkatiedot.

Tutustu vähittäiskaupan asiakkaisiimme

Haluatko parantaa asiakastyytyväisyyttä?

Tai vapauttaa aikaa liiketoiminnan kehittämiseen?