Sp­rin­tIT:n 
pal­ve­lut


ERP-konsulttimme kartoittaa tarpeesi, minkä jälkeen saat kustannus- ja aikatauluarvion.
 

Ota yhteyttä

Toiminnanohjausjärjestelmä nopeasti käyttöön avullamme

Perinteisesti ERP-projektit mielletään raskaiksi, aikaa vieviksi ja kalliiksi hankkeiksi. Nykyisin sen ei tarvitse olla mitään näistä!

Kokeneiden ERP-ammattilaistemme kanssa otat vaiheittain käyttöön juuri niitä Odoo-toiminnanohjausjärjestelmän osioita, jotka ovat sinun liiketoiminnallesi tärkeitä.  Palvelemme ammattitaidolla niin kotimaisia kuin kansainvälisesti toimivia organisaatioita.


Tutustu tarkemmin Odooseen

ERP-asiantuntijapalvelut

Autamme sinua liiketoimintasi kehittämisessä ideasta ylläpitoon asti.

Aloitamme yhteistyön luomalla yhteisen ymmärryksen siitä mitä tavoittelemme. Kartoitamme liiketoiminnalliset tavoitteet, keskeisten liiketoimintojen kehityskohteet ja määritämme teille kriittiset toiminnanohjausjärjestelmän ominaisuudet. 

Yrityksellesi nimetty kokenut ERP-konsulttimme auttaa löytämään juuri teille sopivan ratkaisun Odoon laajasta ja jatkuvasti kehittyvästä tuotevalikoimasta. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi myös projektin jälkeen niin päivittäisessä käytössä kuin kehitystyössä.

Asiantuntijoillamme on yhteensä satojen vuosien kokemus ERP-ratkaisujen toimittamisesta eri toimialoille, kuten  tukku - ja  vähittäiskauppaan , valmistavaan teollisuuteen ja asiantuntijaorganisaatioilleTilitoimistojen kanssa toimimme strategisina kumppanina Odoo-palvelujen tuottajana.

Varaa aika konsultiltamme  – asiantuntijamme auttavat sinua löytämään toimivimman ratkaisun!

ERP-käyttöönotto ketterästi

Vuosien pituiset ERP-projektit ovat historiaa. Odoon saa käyttöön viikoissa ja takaisinmaksu lasketaan kuukausissa.

Toimittamamme ERP-toiminnanohjausjärjestelmät otetaan käyttöön ketterästi vaiheittain. Tätä kutsutaan työskentelyksi sprinteissä. ERP-projektin toteutus sprintteinä minimoi riskit, kun mahdolliset virheet suunnittelussa tai toteutuksessa huomataan ajoissa.

Toteutettavista ominaisuuksista sovitaan yhteisissä työpajoissa ja projektitiimi toimittaa sinulle nopeasti protoja testattavaksi. IT-arkkitehtimme varmistavat, että kokonaisuus pysyy hallinnassa. Huolehdimme myös tarvittavista integraatioista muihin järjestelmiin.

Voit ottaa eri toiminnallisuuksia käyttöön sinulle sopivassa järjestyksessä. Usein asiakkaamme ottavat ensin käyttöön CRM-asiakkuudenhallinnan ja myöhemmin varastonhallinnan tai kassajärjestelmän.

Lue ketteristä projekteista


Tuki ja ylläpito

Meidän kanssamme et jää yksin Odoon käyttöönottoprojektin jälkeen! 
Jokaiselle asiakkaalle nimeämme oman asiantuntijatiimin.  Jos järjestelmässäsi ilmenee puutteita, korjaamme ne ammattitaidolla.

Saat apua nopeasti ja vaivattomasti, suomeksi tai englanniksi. Kriittisiin tilanteisiin reagoimme nopeasti.


Tarjoamme kaksi selkeää tukipalvelupakettia:


  • Basic – nopea tuki kriittisiin tilanteisiin
  • Care – apua Odoon hallintaan ja pienkehitykseen


SprintIT:n 15 henkilön tukipalvelutiimi vastaa nopeasti tukipyyntöihisi ja ratkaisee pulmat tehokkaasti vankalla Odoo-asiantuntemuksellaan.


Kehitys jatkuu myös käyttöönoton jälkeen

Käyttöönottoprojektin  jälkeen olemme aina käytettävissä ja jatkamme ERP-ohjelmiston kehittämistä edelleen. 

Digitalisaation aikana liiketoimintaympäristöt ja asiakkaiden vaatimukset voivat muuttua yllättävän nopeasti. Haluamme, että voit aina tarjota oman toimialasi huippupalvelua.  Siksi käymme säännöllisesti läpi mahdollisia uusia tarpeitasi ja tavoitteitasi sekä

Lähes 90% tyytyväisiä ja halukkaita suosittelemaan

86,7 % asiakkaistamme on tyytyväisiä palveluumme ja suosittelee meitä mielellään. Haluamme varmistaa, että sinäkin olen tyytyväinen. Siksi kysymme usein, miten hyvin olemme onnistuneet. Siten pystymme palvelemaan sinua entistä paremmin.

Odoon versiopäivitykset ammattitaidolla

Olemme erikoistuneet ammattitaitoisiin Odoo-versiopäivityksiin, tarjoten siihen sujuvan ja automatisoidun prosessin. Hoidamme päivitykset niin vakioympäristöihin kuin monimutkaisiinkin, räätälöityihin Odoo-ympäristöihin vahvalla asiantuntemuksella.

Kun aloitamme päivitysprosessin, arkkitehti tarkistaa ensimmäiseksi asiakkaan Odoo-ympäristön konfiguraatiot. Tämän jälkeen teemme arvion päivityksen vaatimasta aikataulusta ja työmäärästä. Kokenut projektipäällikkömme johtaa päivitysprojektia huolehtien siitä, että sekä Odoon vakiomoduulit että räätälöinnit päivitetään saumattomasti uusimpaan versioon. Tarpeettomista lisämoduuleista voidaan luopua, kun vakio-Odoon kehittyy ja tarjoaa vastaavia toiminnallisuuksia.

Versiopäivityksen jälkeen suosittelemme käymään läpi uuden Odoo-version tarjoamat innovatiiviset toiminnallisuudet ja luomaan niiden hyödyntämiseksi oman käyttöönottosuunnitelman.

Odoo julkaisee uuden ohjelmistoversion kerran vuodessa, ja se on aina edeltäjiään toiminnallisesti rikkaampi, lähes poikkeuksetta nopeampi ja entistä käyttäjäystävällisempi. Suosittelemme vahvasti päivittämään Odoon vähintään kerran kolmessa vuodessa, jotta voit hyödyntää uusimpia ominaisuuksia ja varmistaa järjestelmäsi suorituskyvyn ja turvallisuuden.

Vinkit päivitykseen

Miten ajoittaa päivitysprojekti

SprintIT on paikallinen luottokumppanisi – globaalin verkoston tuella


Odoon teknologia tukee toimintaa kansainvälisissä organisaatioissa – ja niin tuemme mekin. Useat asiakkaamme toimivat useissa maissa, ja autamme heitä yhtenäistämään prosessejaan Odoon avulla. Tuemme asiakkaitamme myös paikallisten vaatimusten, kieliversioiden ja toimialakohtaisten erityistarpeiden osalta.


Olemme osa kansainvälistä BOP Allianssia (Best Odoo Partners), mikä mahdollistaa tiiviin yhteistyön muiden huippukumppaneiden kanssa ympäri maailmaa. Näiden vahvojen kumppanuuksien ansiosta pystymme ratkaisemaan globaalitkin haasteet tehokkaasti ja luotettavasti – paikallista asiantuntemusta unohtamatta.