Myynti ja asiakkuudenhallinta (CRM)


Hallinnoi liidejä ja hoida tilaus-tuotanto-toimitusketju sekä laskutus tehokkaasti. 

Aloita asiakkuuksien hoitaminen Odoon avulla!

Odoon CRM ja myyntisovellus parantavat asiakaskokemusta 


Odoo CRM eli asiakkuudenhallintajärjestelmä on kytketty koko yrityksen liiketoimintaa ohjaavaan ERP-järjestelmään. Kaikki asiakastieto kulkee automaattisesti mukana toiminnanohjausjärjestelmän eri osissa. Tieto on aina ajantasalla  ja kaikkien asiakasrajapinnassa työskentelevien henkilöiden saatavilla.  

Odoon myyntisovellus on integroitu varastonhallintaan, hankintaan, valmistukseen, sopimusten hallinntaan ja jopa kirjanpitoon. Sopimusten hallinnalla laskutat ketterästi toistuvat maksut.  

CRM:n ja integroidun tilaus-tuotanto-toimitus-laskutus -ketjun ansiosta yrityksesi myynti-, markkinointi-, asiakaspalveluhenkilöt palvelevat asiakkaitasi entistäkin paremmin. 

Lue lisää Odoosta 

Hallinnoi liidejä ja ennusta myyntiä luotettavasti

Odoon CRM mahdollistaa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun johtamisen tiedolla mutun sijaan. Ajan tasalla olevan asiakastiedon ja reaaliaikaisen analytiikan avulla hallinnoit liidiputkeasi, varmistat etteivät myyntimahdollisuudet valu käsistäsi ja ennustat luotettavasti tulevaa myyntiä. 

CRM:n ja markkinoinnin automaatiotyökalujen avulla huolehdit niin liideistä kuin olemassa olevista asiakkaistasi tehokkaasti. 

Voit kokeilla Odoota 30 päivää ilmaiseksi tilaamalla demon. Ota meihin yhteys ja tutustu tarpeellisiin toimintoihin kaikessa rauhassa!

Lue lisää ja tilaa demo täältä

Tehosta myyntiä integroidulla myyntisovelluksella

Odoolla hallitset helposti asiakkaitasi ja tuotteitasi. Yleishinnastojen lisäksi voit luoda myös  asiakaskohtaisia hinnastoja. Teet tarjoukset nopeasti hyödyntäen valmiita tarjouspohjia ja järjestelmästä saatavia asiakaskohtaisia hintoja. Kommunikoit tarjouksesta asiakkaasi kanssa sähköpostitse, ja kaikki viestit jäävät talteen järjestelmään. Kun tarjous on hyväksytty, se muuttuu myyntitilaukseksi napin painalluksella. 

Odoo tarkistaa tuotteen saatavuuden ja luo toimituksen määriteltyjen toimitusaikojen puitteissa. Varastonhallinta  on integroitu myyntiin ja tarvittaessa myyntitilauksesta syntyvät myös ostoehdotukset hankintaan   tai  valmistustilaukset  tuotantoon. Voit myydä samoja tuotteita yhtä aikaa kivijalkakaupassa,  verkkokaupassa  tai henkilökohtaisissa myyntineuvotteluissa ja tuotteiden saatavuustiedot  ovat aina ajan tasalla. Odoossa voidaan ottaa käyttöön myös  kassajärjestelmä .

Sopimusten hallinnalla laskutat kätevästi toistuvat suoritukset kuten vuokrat ja muut säännöllisesti toistuvaismaksut. Laskut voit lähettää perinteiseen tapaan tai sähköisesti.

Odoo  tekee kirjanpidon kirjaukset automaattisesti kirjanpitoon. Laskujen käsittelyä helpottaa liittymä , jolla viitteelliset maksut kohdistetaan  laskuihin automaattisesti, merkitään laskut maksetuksi ja luodaan tiliöinnit kirjanpitoon.

Oletko valmis ottamaan digiloikan kohti parempaa asiakaskokemusta?


Aloita asiakkuuksien hoitaminen Odoo CRM:n avulla!