Odoo Kenttätyö
Odoon kenttätyömoduulilla tehostat asiakkaan luona tehtävää työtä.
Tee kenttätyöstä itsellesi kilpailuetu!
Odoon kenttätyömoduulilla tehostat kenttähenkilöstön työtä ja parannat asiakastyytyväisyyttä
Odoolla suunnittelet kenttätyöhenkilöstön ajoreitit järkeviksi ja vältät epämiellyttävät päällekäisbuukkaustilanteet. Huoltohenkilöstölläsi on aina tarvittavat työkalut ja varaosat mukanaan jo ensi käynnillä, sillä asiakkaan laitekanta löytyy kenttätyömoduulista sarjanumerotasolla. Asiakkaasi arvostaa sitä, että tarvittavat huoltotoimenpiteet hoituvat kerralla kuntoon!
Määräaikaishuoltojen aikatauluttaminen on tehokasta, sillä Odoo kertoo asiakkaat, joiden laitteilla on pian määräaikaishuollon aika. Hyvin huolletut laitteet pitävät asiakkaasi tyytyväisinä ja ja sinut kutsutaan harvemmin huoltamaan yllättäviä vikoja.
Odoo toimii myös mobiililaitteissa
Asiakkaan tiloissa työskentelevät projektipäälliköt ja huoltohenkilöstö voivat kirjata työaikamerkinnät ja hoitaa laskutuksen paikan päällä. Tällöin laskutus on nopeaa ja laskutustieto voidaan siirtää suoraan kirjanpitoon tai lähettää tarkistettavaksi.
Komponenttitilaukset ja lisätöiden tilaus onnistuu niin ikään suoraan kohteessa, josta tieto päivittyy luonnollisesti myös varastosaldoille. Asiakas arvostaa nopeaa ongelmanratkaisua!
Näin tehostat kenttätyötä Odoolla
Olemme kehittäneet vakio-Odoon kenttätyömoduulin päälle runsaasti lisätoimintoja, joiden avulla nostat kenttähenkilöstösi työtehon aivan uudelle tasolle. Samalla parannat asiakaspalveluasi.

Asiakasrekisteri ajan tasalla
Odoo näyttää laitelistan, laitteiden huoltosopimukset sekä käynnissä olevat huoltoprojektit, ja skaalautuu tarpeiden ja kasvun mukaan.

Työkeikkojen hallinnointi
Odoolla hallinnoit helposti kaikkia työkeikkoja. Karttasovelluksen avulla suunnittelet työmaa-ajot fiksusti.

Suunnittelu ja ennakoiminen
Huollon töiden suunnittelu ja ennakoiminen on tehokasta. Vältät projekteissa ja huollossa työskentelevien henkilöiden päällekkäisbuukkaukset.

Tehokas resurssointi
Resurssoit ja suunnittelet tehtävät tehokkaasti seuraavalle viikolle. Määräaikaishuollot aikataulutat vaikka koko vuodelle.

Hälytykset
Odoo herjaa, jos olet vahingossa tekemässä päällekkäisiä varauksia.
Odoo hälyttää määräaikaishuollon ajankohdasta.

Laadukkaampi asiakaspalvelu
Kun asiakas soittaa, palveluhenkilö näkee asiakkaan laitteet ja niiden versiot. Huolto osaa varata mukaan asiakkaan laitteiden vaatimat varaosat ja työkalut.

Varastosaldot ajantasalla
Varastokirjanpito aina ajantasalla. Automaattiset varaston täydennysehdotukset varmistavat, ettei koskaan tarvitse myydä ei-oota.

Laskutus oikein, kirjanpito ajantasalla
Toteutuneet tunnit kirjautuu asiakkaan sopimushinnaston mukaan. Myös kiinteä kk-veloitushuomioidaan.
Mobiilikäytön ansioista huollon tuntikirjaukset uivat suoraan työmaalta laskutukseen.

Raportointi helpottaa työnjohtoa
Saat ylätason ymmärryksen asiakkaan projektin etenemisestä helposti. Kustannusseuranta on reaaliaikaista.

Kustannus-analyysi
Saat ylätason ymmärryksen asiakkaan projektin etenemisestä helposti. Kustannusseuranta on reaaliaikaista.

GPP Perimeterin huoltotoimintojen digiloikka sai buustia Odoosta
Tuotteiden huollon oikea-aikaisuus ja sujuvuus on erittäin tärkeää GPP Perimeterin asiakkaille. Odoon kenttähuoltotoimintoja kehitettiin vastaamaan GPP:n kasvun myötä muuttuneita tarpeita.
GPP:n asiakas- ja laitekanta oli kasvanut niin suureksi, että vanha järjestelmä alkoi olla riittämätön. Töiden aikatauluttaminen oli mahdotonta, keikat kirjattiin irrallisina tapahtumina, ja niiden hallinta oli haastavaa.
Meidän avullamme Odoon Field Service -vakiotoimintoja kehitettiin niin, että asennusprojektien edistymistä ja laitteiden määräaikais- ja vikahuoltoja ohjataan nyt Odoolla.

Huollon töiden suunnittelu ja ennakoiminen on nyt tehokasta
“Huoltotoimintojen siirtäminen Odooseen on parantanut huollon työn suunnittelua ja töiden ennakoimista. Meillä usein samat henkilöt hoitavat sekä projektiasennuksia että huoltoa. Yhden järjestelmän ansiosta emme vahingossa buukkaa sähköasentajaa samaan aikaan projektitoimitukseen ja huoltotyöhön. Enää ei tehdä vahingossa tuplabuukkauksia eikä istuta tyhjänpantteina odottamassa seuraavaa keikkaa. Tulevien viikkojen resurssointi voidaan suunnitella tehokkaasti seuraavalle viikolle.”
Lue alta lisää hyödyistä, joita GPP sai siirtämällä huollon hallinnoinnin Odooseen.
Asiakastarina
50,000+ yritystä käyttää Odoota kasvattaakseen yritystään.
Haluatko sinäkin luoda yrityksellesi kilpailuetua tehokkaalla kenttähuollolla?