Projektityökalu asiantuntjalle


Projektityökalu luo selkeyttä viestintään
Voit unohtaa projekteihin liittyvän sekavan sähköposti- ja muistiorumban. Kaikki tehtäviin liittyvä keskustelu käydään suoraan tehtävillä projektinhallintatyökalussa. Keskustelut jäävät talteen tehtäville, joten projektiin myöhemmin liittyvien henkilöiden on helppo hypätä junaan mukaan.
Voit liittää projektitehtäviin myös organisaatiosi ulkopuolisia henkilöitä, kuten asiakkaita tai hallitusjäseniä. Näin he voivat osallistua keskusteluun ja antaa oman panoksensa tehtävien valmistumiseen.
Odoo projektinhallinnan perusteet
Työtuntien kirjaus Odoossa
Projektin kannattavuuden mittaaminen Odoossa
Tehoa help desk -toimintoihin
Projektityökalu tukee myös help desk -toimintasi kehittämistä. Kun kirjaat asiakastukeen tulevat kyselyt projektitehtäviksi, voit ohjata kyselyihin vastaamisen ja ongelmien ratkomisen suoraan oikeille tukihenkilöille. Sinulla on jatkuvasti ajan tasalla oleva näkymä siihen, kuinka paljon asiakaskyselyitä tulee, mistä aiheista ja kuinka paljon kyselyihin vastaaminen ja ongelmien ratkaisu vie aikaa.
Järjestöasiakkaamme ovat tyypillisesti luoneet omat projektit erityyppisiä yhteydenottoja varten. Näin he varmistavat sujuvan ja nopeamman sähköisen asioinnin kussakin palvelukanavassa.

Pehmeä lasku Odoon käyttöön
Lähes kaikki asiakkaamme aloittavat Odooseen tutustumisen hallinnoimalla Odoon käyttöönottoprojektin projektityökalussa. Asiakkaistamme asijantuntijaorganisaatiot ovat projektityökalun "heavy-usereita", mutta lähes kaikki toimialat hyötyvät Odoon ketterästä projektityön hallintatyökalusta.
Tutustu Odoon projektityökaluun!
Seuraa, ajoita ja järjestele projektin tehtäviä ketterästi modernissa Kanban-korttinäkymässä. Pidä huolta tehtävien aikarajoista ja suunnittele projektin ennustetta ja kuormitusta sekä raportoi toteutumat ja lähetä laskut samasta järjestelmästä. Projektinhallinta integroituu täysin muiden moduulien kanssa. Katso lisää englanninkielisiltä sivuilta.