Oletko valmis nostamaan projektinhallintasi uudelle tasolle?

Kytke projektinhallintatyökalu toiminnanohjausjärjestelmään ja asiakastietoihin

Projektityökalu asiantuntijalle

Projektityökalu on yksi asiantuntijatehtävissä työskentelevän tärkeimmistä työkaluista. Hyvä näkyvyys projektin tehtäviin ja edistymiseen auttaa resursoinnin onnistumisessa ja projektien aikataulun hallinnassa. Kun projektityökalu on kytketty osaksi toiminnanohjausjärjestelmää, ohjaat toimintaa tehokkaasti, alkaen markkinoinnista ja myynnistä aina laskutukseen asti. 

Odoo-projektityökalu tukee ketterää ja iteratiivista työskentelyä. Seuraat projektin työvaiheiden ja tehtävien etenemisessä kanban-tyylisessä korttinäkymässä. Kirjaat tehtävät kehityslistaan, priorisoit ja aikataulutat kehityslistan tehtäviä ja lopulta seuraat projektin edistymistä yhdessä näkymässä. Työajanseurannalla pysyt ajan tasalla käytetyistä henkilöresursseista tehtävittäin ja asiakaslaskutus onnistuu suoraan työaikaraporteilta.

Projektityökalu luo selkeyttä viestintään

Voit unohtaa projekteihin liittyvän sekavan sähköposti- ja muistiorumban. Kaikki tehtäviin liittyvä keskustelu käydään suoraan tehtävillä projektinhallintatyökalussa. Keskustelut jäävät talteen tehtäville, joten projektiin myöhemmin liittyvien henkilöiden on helppo hypätä junaan mukaan.


Voit liittää projektitehtäviin myös organisaatiosi ulkopuolisia henkilöitä, kuten asiakkaita tai hallitusjäseniä. Näin he voivat osallistua keskusteluun ja antaa oman panoksensa tehtävien valmistumiseen.

 
 

Odoo projektinhallinnan perusteet

 
 

Työtuntien kirjaus Odoossa

 
 

Projektin kannattavuuden mittaaminen Odoossa

Tehoa help desk -toimintoihin


Projektityökalu tukee myös help desk -toimintasi kehittämistä. Kun kirjaat asiakastukeen tulevat kyselyt projektitehtäviksi, voit ohjata kyselyihin vastaamisen ja ongelmien ratkomisen suoraan oikeille tukihenkilöille. Sinulla on jatkuvasti ajan tasalla oleva näkymä siihen, kuinka paljon asiakaskyselyitä tulee, mistä aiheista ja kuinka paljon kyselyihin vastaaminen ja ongelmien ratkaisu vie aikaa.  

Järjestöasiakkaamme ovat tyypillisesti luoneet omat projektit erityyppisiä yhteydenottoja varten. Näin he varmistavat sujuvan ja nopeamman sähköisen asioinnin kussakin palvelukanavassa.

Pehmeä lasku Odoon käyttöön

Lähes kaikki asiakkaamme aloittavat Odooseen tutustumisen hallinnoimalla Odoon käyttöönottoprojektin projektityökalussa. Asiakkaistamme asiantuntijaorganisaatiot ovat  projektityökalun "heavy-usereita", mutta lähes kaikki toimialat hyötyvät Odoon ketterästä projektityön hallintatyökalusta.


Tutustu Odoon projektityökaluun!

Seuraa, ajoita ja järjestele projektin tehtäviä ketterästi modernissa Kanban-korttinäkymässä. Pidä huolta tehtävien aikarajoista ja suunnittele projektin ennustetta ja kuormitusta sekä raportoi toteutumat ja lähetä laskut samasta järjestelmästä. Projektinhallinta integroituu täysin muiden moduulien kanssa. Katso lisää englanninkielisiltä sivuilta.